Tim - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jessie Oostrum - WaarBenJij.nu Tim - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jessie Oostrum - WaarBenJij.nu

Tim

Blijf op de hoogte en volg Jessie

08 November 2012 | Nederland, Lochem

Lees net je berichtje.. Lief. En ja,jullie gaan zeker zo door! Ik doe niks meer,dat begrijpen jullie natuurlijk wel. Ja,mijn eigen zooi enzo. Wie heeft er gestreken??Ja die olifant, ik kreeg wat zware slapende benen van het heen en weer gezwaai. Het was een zwarte, geen bruine beer. Sloth beer??
Rare computer.Ga je ook??
Ik heb het al met al heel leuk gehad. Veel gezien, gedaan, mensen gesproken, maar ben het met je eens dat de omgang mat andere backpackers erg leuk is, dus + omgang mat andere backpackers erg leuk is, dus + jij hebt tijd, gaan! backpackers erg leuk is, dus + jij hebt tijd, gaan!!
Ik stop er me. Dag dag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessie

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 10082

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 09 November 2012

Nepal

Landen bezocht: