weer thuis.. - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jessie Oostrum - WaarBenJij.nu weer thuis.. - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jessie Oostrum - WaarBenJij.nu

weer thuis..

Blijf op de hoogte en volg Jessie

10 November 2012 | Nederland, Lochem

Dag,

Weer thuis, in grauw, grijs Nederland. Alsof je niet weg bent geweest...
Wat last van jetlag, lag gisteren tehen Noa in het engels te brabbelen ( in mijn slaap om 19.00 uur) Vannacht weer klaar wakker.

In Katmandu nog een koffie gedronken met kantoor/Jagat, Garden of Dreams weer gezeten en met de taxi naar vluchthaven.

Ik heb een goede reis gehad, al met al 24 uur. Een leuke ontmoeting met een Estlandse arts, zij had mij 's nachts haar 6000! foto's laten zien. Leuk. Daarna op bank in Delhi en in vliegtuig wat geslapen.

Op Schiphol stond de hele fam met mondkapjes en handschoentjes aan. De helden! Bang voor schurft enzo. Was heel leuk om ze weer te zien en te kussen, zelfs Jones wist nog wie ik was en was blij.

Ben wat gaar nu/ Pijn in mijn keel en koortsig. Luie dag en wat spullen wegwerken.
Gisteren heeft Peter kip Madras gemaakt, mmmm. Vanmorgen een cappucino, mmmm. Uitgebreid met mijn moeder gesproken, ga er nog niet heen vanwege keel/verkouden. Wil haar niet aansteken.

Wie in de buurt is, zin heeft; morgenmiddag een kopje thee ( 's avonds gaan we uit eten) ben even zien hoe bruin ik ben..

Zal zo proberen , Tim dan, wat foto's er op niet zetten.

Dag!

  • 10 November 2012 - 14:16

    Benita:

    Heerlijk dat je weer thuis bent. Het gezin weer compleet.
    We kunnen niet op de thee komen, maar vinden het wel leuk om jullie binnenkort weer te spreken.
    Alle verhalen, ook die van het thuisfront, horen.
    groetjes,

  • 10 November 2012 - 18:49

    Marrianne:

    Welkom thuis Jessie! Ik heb dienst dit weekend maar als ik het kan redden kom ik morgen heel even aan! Kom lekker bij! En wat zal een cappucino lekker zijn als je dat een tijdje niet hebt gehad! Geniet er van!

    Groetjes, tot gauw, in elk geval! Marrianne

  • 10 November 2012 - 21:42

    Tanja:

    Hoi Jessie! Welkom thuis! Het zou mooi zijn als je de leuke dingen, en goeie gewoontes van daar, zou kunnen mixen met de leuke dingen van hier! helaas!
    Fijn dat je er weer bent!
    Dikke kuzzzzzz!

  • 11 November 2012 - 11:00

    Tanja (Dieren!):

    Heej!

    welkom thuis! Van het weer zul je niet al te vrolijk worden; maar dat went snel.
    Ik zie trouwens de zon doorkomen!

    Tot dan!

  • 11 November 2012 - 22:20

    Mirjam:

    Hoi Jessie, fijn dat je weer in het land bent. Wat zal de overgang groot zijn. We kunnen jammer genoeg niet op de thee komen maar ik hoop je binnen niet al te lange tijd in levende lijve te zien en te spreken.
    Veel liefs, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessie

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 2295
Totaal aantal bezoekers 10079

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 09 November 2012

Nepal

Landen bezocht: