Nog eentje dan.. - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jessie Oostrum - WaarBenJij.nu Nog eentje dan.. - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jessie Oostrum - WaarBenJij.nu

Nog eentje dan..

Blijf op de hoogte en volg Jessie

08 November 2012 | Nederland, Lochem

Nog een berichtje..zo makkelijk vanuit hotel.
Vanmiddag om 13.00 uur naar vliegveld. Er staat 3 uur voor vetrek aanwezig...zo lang, ik maak er 2 uur van.
17.30 in Delhi en dan weer 9 uur wachten. Niet midden in de nacht, dat scheelt. Ik vind het best.
Gisteren nog een bijzondere dag gehad. `s morgens weer vroeg op pad. Links van het hotel zag ik een grrot YOGA/welcome bord en ben gaan kijken. (Misschien een lesje?) Was het een soort university voor levenslessen..goed karma/harmonie/alles is god (maakt niet uit welke) /spirit is belangrijk, niet de mind/doing good things/etc/Bijzonder, ik kreeg een rondleiding en had een leuk gesprek. Er wonen 35 mensen die alsmaar mediteren . Tijdens het gesprek ging er een belletje, : soory 5 minutes meditation. En daarna sprak hij weer door.
Goed begin van de dag. Er zijn diverse centra in Nl .
Toen alseerste naar de Pelgrims bookshop, zou reiki naar inge sturen op haar verzoek. Maar was enigszins kwijt hoe en wat..alles opgezocht en opgeschreven. Op aanraden van Carol het boek Conversations with God gekocht ( I am not religious at all, she said) Kan de tussenhaakjes niet vinden, ook veel chinese tekens op de laptop. Kent iemand dat boek( waar is de vraagteken). Enorm populair kennelijk.
Gaan struinen/dwalen/weer veelも尾家ぢんげん下自演。気jkKijk , opeens chinees! hoe knap van mij. ( en , opeens chinees! hoe knap van mij. ( en streepjes er onder)
Museum was weer dicht, jammer dan. Ergens hoog bij Durban square geluncht en daar een hele leuke sympathieke Amerikaan ontmoet. Samen gegeten en gekletst. Hij stelde voor samen richting Thamel te lopen, dacht ik. Maar nee, in de riksja samen. Erg grappig, Arme fietser.. riksja samen. Erg grappig, Arme fietser...werd er bijna uitgeslingerd, ondanks dat ik vanwege mijn slanke heupen klemzat tegen de railing.

Nodige mij nog uit voor een jazzconcert waar hij met zijn vriendin naar toe ging. Geen zin in. Kaartje gehad altijd welkom in Boston. 2 dikke kussen en dat was het weer.
Half uur reiki gedaan, ging goed.
Veel dingen gekocht , uit eten en pakken.

Nu ga ik nog naar de garden of dreams, 2 uurtjes in de zon liggen lezen.Ik zit vol met detailinformatiedingen. Zoals al die verschillende toeristen..zo anders. De australiers die ik ontmoette: super relaxed, beetje onbehouwen. Deduitsers: op zich zelf, relaxed, beetje onbehouwen. Deduitsers: op zich zelf, slecht engels. De amerikanen, opgewekt , open.
engelsen: altijd aardig. NZ; sportief, opgewekt/vrolijk. Chinezen:herrie/rotzooi. mijn indrukken he.Fijn dat Obama gewonnen heeft.

Tot in Nl! Misschien zondag samen theedrinken??
Dank diegene die geschreven hebben, was erg leuk om te lezen! Doet je goed. Dag dag tot gauw.( see you next year, zei de jongen van het reastaurant) wie weet??!

  • 08 November 2012 - 07:58

    Marloes:

    Goede reis!!!!!

  • 08 November 2012 - 08:54

    Marrianne:

    yep... See you Next year.... Samen??? Wel even kijken hoe het met mijn moeder gaat.... Voor nu: goede reis Jessie en heel fijn welkom thuis!
    Marrianne

  • 08 November 2012 - 10:19

    Benita:

    Goede reis en welkom thuis!

  • 08 November 2012 - 14:43

    Tanja:

    Goede reis!

  • 08 November 2012 - 16:24

    Stephanie:

    Wat een gave verhalen weer....fijn dat je weer thuiskomt....omdat je daar alleen zit is iedereen er toch veel meer mee bezig natuurlijk. Ik ga vanavond bij Agnes koffiedrinken dus verwacht dat je haar mega-enthousiast hebt gemaakt haha. Die gaan we dan ook gauw volgen....:-) Goede reis!!!!

  • 08 November 2012 - 16:38

    Irma:

    Hoi, goede reis terug!! Laat alles nog even lekker bezinken.
    Liefs, irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessie

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 10051

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 09 November 2012

Nepal

Landen bezocht: